איחור במחזור אך תוצאה שלילית של בדיקת דם דחוף !!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערכתי בדיקת דם ביום ראשון ונרשמה תשובה שלילית קטן מ- 2 למרות זאת עדיין לא קיבלתי מחזור עד היום !!! הייתי אמורה לקבל ביום שבת האם יש עדיין סיכוי שאני בהריון (אולי הביוץ היה מאוחר מהרגיל) המוזר הוא שהמחזור שלי מאוד מאוד סדיר (וכך גם הביוץ שלי) בשנה האחרונה מאז שהפסקתי את הגלולות לא היה לי איחור אחד האם זה יכול להעיד על בעיה בריאותית כלשהי ?
שלום לך ! לדעתי כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. יכול להיות שיש הריון והוא היה צעיר מדי מכדי שהבדיקה תזהה אותו, ויכול להיות שהמחזור מתעכב מסיבות אחרות. בכל מקרה, עדיף להיבדק. בהצלחה !