דרושה התייעצות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
השאלה שלי היא לגבי היעילות של איקקלומין והשלכותיו במקרה שלי. אנחנו מנסים להיכנס להריון כבר יותר מחצי שנה, יש לי שחלות פוליציסטיות אך עדיין ברוב החודשים המחזור שלי אורך כ- 45 יום כאשר הביוץ מגיע בימים 28-31 למחזור. בחודש האחרון למרות שבתיקה ביתית לביוץ הראתה לי שהיה לי ביוץ בימים בהם צפיתי לו, לא הופיעה לי הווסת. בדיקות דם להריון היו שליליות ולכן קיבלתי טיפול בארגסט (3 כדורים ליום במשך 5 ימים). אחרי טיפול זה קיבלתי את הווסת אך מאוד חלש: בסה"כ כ-4 ימים ללא דימומים רציניים בכלל. מה זה אומר? האם זה אומר שפעילות השחלות הינה איטית מאוד? האם זה אומר שללא טיפול באיקלומין אני לא אוכל להרות ואז למעשה אני חייבת להתחיל בטיפול למרות שרצינו לנסות עוד חודש ללא האיקקלומים (סיכוי להריון מרובה עוברים וכו') אנא עזרתכם מה עלי לעשות. תודה מראש על העצה.
שלום לילי ! אין כאן רופא שיוכל לענות לך. כדאי שתפני את השאלות לפורום פוריות האשה, או לפורום רפואי אחר. בנוסף, יש בנענע פורום פוריות (תמיכה) מעולה - נסי לשאול גם שם, למנהלת יש נסיון רב. בהצלחה !