הריון?!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום קוראים לי אסתי ואני בת 22. אני לוקחת גלולות (מיקרודיול) באופן קבוע כבר שנתיים. ביום שלישי לפני שבועיים קיבלתי מחזור, ביום ראשון לאחר מכן התחלתי לקחת את הגלולות. ביום רביעי (בשבוע הראשון של הגלולות לאחר המחזור) שכחתי לקחת גלולה, ויומיים אח"כ (יום שישי) קיימתי יחסי מין והקונדום נקרע. לאחר 36 שעות לקחתי "פוסטינור". רציתי לדעת האם יש סיכוי שבכל זאת נכנסתי להריון? (עברו 10 ימים בין היום בו קיבלתי מחזור ליום בו קיימתי יחסי מין), האם יכול להיות שימי הביוץ שלי נפלו בדיוק על היום בו קיימתי יחסי מין? (משום שכמה שעות אחרי שקיימתי יחסי מין היו לי דימומים קלים...) אשמח אם רופא/ה יחזיר לי תשובה.
שלום אסתי ! לצערי אין כאן רופא שיוכל לענות לך. כדאי שתפני לפורום גניקולוגיה או רפואת נשים, או לפורומים רפואיים אחרים - סטארמד, וואי נט או דפי בריאות. בהצלחה!