בדיקת דם לא תקינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הנני בשבוע 9 להריון והופנתי ע"י רופא הנשים שלי לבדיקות דם ושתן. מספר בדיקות לא יצאו בטווח הנורמל. לדוגמא:wbc=4.4 כמו כן mcv=95.3 . אודם לכם אם תוכלו לומר לי מה משמעות? והאם החריגה משמעותית? אגב קראתי בספרות שדווקא ערך הכדוריות הלבנות אף עולה מאוד כשאישה הרה, ואצלי בניגוד הערך קטן מאוד.
שלום אורית, פענוח של תוצאות בדיקות כדאי שייעשה על ידי הרופא המטפל. אני מאמינה שהרופא ביקש לחזור לביקורת עם התוצאות, וכדאי שתבררי זאת אתו.. אני לא רופאה אבל אני יודעת ש wbc ו-mcv הן חלק מספירת דם מלאה, והרופא מסתכל על ספירת הדם כמכלול שלם. באופן כללי, לגבי חריגה משמעותית כן או לא, זה תלוי גם בטווח הנורמה שבמעבדה זו או אחרת. הריון קל ובריא, אהובה