דופק מואץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לא יודעת למה, אבל יש לי בזמן האחרון דופק מואץ, מרגישה ממש את הדופק שלי, את הלב דופק, במיוחד כשאני שוכבת על הגב. אני בשבוע ה - 15. תודה.
שלום לילך ! אני מציעה לך להיבדק, ולא לסמוך על ייעוץ ברשת לגבי הלב שלך... בהצלחה !
שלום לילך! אני בשבוע 18 וגם לי יש את אותה תופעה כבר כמה שבועות, הדופק אצלי מגיע ל-130 בשקט. לכן ,נשלחתי לעשות כמה בדיקות: 1)בלוטת התריס 2) ספירת שתן 24 שעות 3) אקו לב. בשתי הבדיקות הראשונות הכל היה תקין ונשארה לי רק הבדיקה האחרונה. אני מציעה שתפני לרופא משפחה והוא ידאג להפנות אותך לבדיקות הרצויות. אל תשאירי את זה באויר!! בהצלחה והמשך הריון קל!