בדיקת הריון ביתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הביוץ שלי היה לפני 11 ימים אתמול עשיתי בדיקת דם והתוצאה יצאה 1 כלומר שלילי בבדיקת שתן ביתית היום יצא לי קו דק שבקושי אפשר לראות אבל בכל זאת יש קו . האם יכול להיות שהקו הזה לא מסמן כלום בגלל שהוא חלש והאם יכול להיות שיש בכלל הריון לאחר שיצא אתמול כמות הורמון מינימלית
שלום לירון ! כמו בכמה תשובות שהיו כאן לאחרונה, 11 יום מהביוץ זה זמן מוקדם מדי לבדיקת הריון. יכול להיות שהתשובה שלילית פשוט מפני שעוד מוקדם מדי לבדוק ! לגבי בדיקת השתן : אני לא רופאה, אבל המקרים שבהם נתקלתי בטעות היו הפוכים, כלומר תשובה שלילית למרות שיש הריון. אבל "קו הוא קו" , למרות שהוא בהיר - לכן צריך לבדוק מנין הוא הופיע : יש תרופות שמשפיעות על הבדיקה וגורמות לתוצאה שגויה - כדאי להתקשר ליצרן (יש טלפון על כל בדיקה) ולהתייעץ איתו. בכל מקרה, הייתי מציעה לך לחכות כמה ימים ורק אז לבדוק שוב. בהצלחה !