נסיעה לתיאלנד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לרופא חברתי הטובה נמצאת בהריון בשבוע שישי שאלתה היא ההאם ישנם סכנות לנסיעה והאם אתה ממליץ לנסוע לתיאלנד נכון להיום היא חשה טוב מחר היא אמורה לטוס ורק אתמול גילתה שהיא בהריון תודה רבה
טל שלום, כאן זה פורום תמיכה בלבד, אין כאן רופא זמין. מכיון שאני מבינה שהעניין הוא שדרוש כאן יעוץ מיידי, חשוב להתייעץ ואפשר גם בטלפון עם הגינקולוג המטפל, שמכיר את חברתך. (או עם רופא המשפחה) ., או עם כל רופא זמין אחר. אני לא רופאה, אבל אני לא הייתי לוקחת סיכונים מיותרים בהריון. קצת חומר למחשבה על קצה המזלג: מומלץ להימנע מתרופות בהריון ,ככל האפשר. יש תרופות רבות שאסורות לנטילה בהריון. בתאילנד, אפשר לקבל מחלות זיהומיות שאופיניות למקום, קילקולי קיבה וכו', גם אם נזהרים מאוד. מה קורה אז עם תרופות? מענה רפואי רציני לא תמיד אפשר למצוא , במידה וחס וחלילה מתעוררת בעיה. אם היא גילתה רק אתמול שהיא בהריון, מה קורה עם בדיקות שיגרה ראשוניות שיש לעשות בתחילת ההריון? לדעתי, יש להתייחס לתקופת ההריון כתקופה רגישה, מכיון שהיא באמת כזאת. אבל זו דיעה אישית בלבד, ואני לא מומחית. לא בטוח שתקבלי תשובה מיידית בפורומים האחרים שבהם עונים רופאים. לדעתי , לפני קבלת החלטה, הכרחי להיוועץ עם רופא.!! (ולא רק דרך האינטרנט) אהובה