ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם לאחר 10 ימים מיום הביוץ ניתן לראות תשובה בבדיקת דם? ואם לא, האם הערך הוא מוגדל מערכו של אי הריון בכלל? מחכה לתשובה מהירה. תודה
שלום לילי ! בדיקת דם מזהה את ההריון 10 ימים לאחר ההשתרשות ברחם, שזה כ-12 יום מהביוץ ולפעמים אפילו עוד יום או יומיים. בדיקה מוקדמת מדי לא תתן מידע אמין. לגבי הערך - קטן מ-2 הוא שלילי, גדול מ-25 הוא חיובי מאד צעיר. המרווח כל כך קטן, שקשה לי להאמין שניתן לזהות ערך של תחילת ההשתרשות. הריון זו ציפייה של 9 חודשים, אז עוד המתנה של יומיים לא אמורה להיות קשה כל כך... בהצלחה !