ברזל בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע ה - 15 להריוני הראשון, נוטלת ברזל 4 ימים. רציתי לשאול אחרי כמה זמן מתחילים להרגיש שינוי. אני פשוט עייפה בצורה איומה. יותר במצב מאוזן מאשר מאונך... תודה.
שלום לילך ! את הספיגה של הברזל מתחילים להרגיש תוך שבועיים בערך. יכול להיות שהעייפות אצלך לא נובעת רק מאנמיה, אלא קשורה לעייפות הטבעית של תחילת הריון, או ללחץ דם נמוך, וזה טבעי בתחילת הריון. אם תוך שבועיים מהוספת הברזל לא תרגישי שיפור, כדאי להתייעץ עם הרופא. הריון קל ובריא !