ציסטה בעובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בת 29, שבוע 36. בשבוע 34 במהלך אולטרסאונד להערכת משקל העובר נתגלתה שלפוחית שתן שאינה משנה את גודלה (כעבור שעה). הרופא אמר שאינו יכול לשלול ממצא ציסטי. בביקורת לאחר שבוע נצפה הממצא באותו הגודל (30X40 ס"מ), והומלץ לי לבקר אצל רופא אחר לחוות דעת נוספת (קבעתי תור לשבוע הבא). מה המשמעות של ציסטה בעובר? מה עושים עם זה? תודה, יעל.
שלום יעל ! כדאי להפנות את השאלה לפורום אולטראסאונד, לד"ר חזן. יש גם שני פורומים מצוינים בסטארמד - של ד"ר מלינגר וד"ר צלאל. מקווה שתקבלי תשובות מרגיעות... בהצלחה !