פחד בהירון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בהריון מספר 3 ההריון הראשון היא עד חודש 6 והופסק לאחר לידה מוקדמת , ההריון השני עבר לחודש 9 אבל בשמירת הריון , אני פונה ושואלת האם אני צריכה להיות בשמירת הריון גם עכשיו בהריון הזה . רציתי לציין שאני בלידה הראשונה (בלידה מוקדמת)נעשה לי ניתוח קיסרי והפתח היה כאות T , וזה מחייב בכל הריון לעות ניתוח קיסרי. האם אני יכולה לנסוע לטיולים בחודשים הראשונים של ההריון. ותודה
שלום לך ! אני לא רופאה, ונראה לי שגם רופא לא היה עונה לך ללא בדיקה פיזית. אני מציעה שתתייעצי עם הרופא המטפל, שמכיר את ההריון הזה ואת ההיסטוריה שלך, וממנו תקבלי תשובה מוסמכת. הריון בריא ומוצלח !