מחזור לא סדיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור שלי לא סדיר אני מתקרבת ל22 הייתי אמורה לקבל ב 11 לחודש ואני לא בהריון האם יש לי סיבה לדאגה ? אני לא משתמשת בגלולות והמון חברות אומרות לי שזה לא בסדר שבגיל כזנ המחזור שלי לא סדיר אשמח לקבל תשובה .. תודה מראש
שלום שירה ! אם את לא בהריון, ורגילה למחזור לא סדיר - אין סיבה מיוחדת לדאגה, אבל בהחלט כדאי להיבדק ולברר מדוע המחזור לא סדיר. לגבי גלולות - אם את משתמשת באמצעי מניעה אחר, אין בעייה. רק לגבי אי הסדירות כדאי להתייעץ עם רופא נשים. בהצלחה !