מתי בדר"כ רואים בטן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע ה- 12 ולהערכתי יצאה לי כבר הבטן מאוד. האם זה נורמלי? על הרבה מחברותי לא היה ניתן לראות דבר עד הדבוע ה- 15-16. האם זה קשור להריון תאומים? תודה, נטע.
the belly is out usually at the end of the first trimester. when the uterus changes its possition from the pelvix (agan-yerechayim)to the stomach. but of course the beten it self changes from woman to woman. Before week ~14, the beten is a result of the bowel (me-ayim) activity (gazim, nephichuyot, etc.) I don't know about tween-pregnancy. i guess it also effects.
Thank you very much for deataled answer, Yael.