לסינוסיטיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום!!! הנני בשבוע 13 להריון סובלת מצינון שהסתבך לסינוסיטיס מהו הטיפול המומלץ? בברכה מירי
שלום מירי, בפורום כאן אין רופא שיענה לך. (אני לא רופאה) לדעתי את צריכה לגשת לרופאת משפחה, ולקבל טיפול. יתכן והיא תראה צורך להפנות אותך לרופא א.א.ג או אחר. בכל טיפול הרופא אמור לקחת בחשבון שאת בהריון, ואם עדיין לא רואים בברור את ההריון, אז אל תשכחי ליידע את הרופא. תרגישי טוב, אהובה
הי מירי, אם המצב חמור (חום, כאבי ראש...) מוטב כמובן לקחת אנטיביוטיקה כמו ZINAT למשל שהיא לחלוטין לא מסוכנת גם בשליש הראשון של ההריון. אבל אם המצב קל יותר, תנסי לשטוף את האף במי מלח (תמיסי מלח גס במים רותחים ביחס של כפית שטוחה לכוס, חכי שיתקרר קצת ואז תזליפי לאף את הנוזל ותוציאי מהגרון.) מספר שטיפות כאלה ותחושי כבר הקלה. המלצה נוספת היא להוריד מהתפריט סוכר לבן ומוצרי חלב... בהצלחה!