עזרה!!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הווסת מאחרת לי ב - 12 יום , לפי בדיקה ביתית ישנו קו חלש מאוד מאוד שלא כל עין יכולה לראות. האם שבוע לאחר ביוץ ניתן לראות תשובה בבדיקה ביתית?
שלום לילי ! שבוע לאחר הביוץ עדיין אי אפשר לראות תשובה, ודאי לא בבדיקה ביתית. באיחור של 12 יום ניתן לראות תשובה ברורה, אפילו בבדיקה ביתית. גם אם הקו הוא חלש - "קו הוא קו". אולי יש הריון צעיר מאד, אולי יש השפעה של תרופות פריון או חוסר בהורמון של ההריון - אבל כל קו בהיר מצריך בדיקה. אני מציעה לך לבצע בדיקת דם (נדמה לי שלא תוכלי לבצע אותה לפני יום א'), ואז תקבלי תשובה ודאית מה מצבך : אם אינך בהריון, ויש איחור במחזור - חשוב לבדוק מה הסיבה. אם את בהריון לא רצוי - תמצאי בשאלות מהיומיים האחרונים את הכתובות לייעוץ. ואם את בהריון ורוצה לשמור עליו - חשוב לבדוק האם הקו הבהיר מעיד על בעייה הורמונלית. בהצלחה !