הפרשה "מוזרה"
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע 6 להריון. הייתה לי הפרשה סמיכה(מרקם ג'לי) בצבע צהוב עם ריח רע ביותר. האם הנ"ל מהווה סכנה? אין עדות לדימום.
שלום זיוה, אני מבקשת לציין שאינני רופאה. קראתי 2 תשובות ברשת לשאלה של הפרשה סמיכה/צמיגית בשבוע 6 להריון. תשובתה של ד"ר ברדה מוולפסון: "בשבוע כה מוקדם סביר שמדובר בפטרת בנרתיק, או הפרשה על רקע הורמונלי הקשור בהריון. אני ממליצה להיבדק ע"י הרופא שלך". גם הרופא השני כתב , שלא ניתן לקבוע את אופי ההפרשה דרך האינטרנט, וגם הוא מציע לגשת ולהיבדק. גם לי, ואני לא מומחית, נראה שגם רופא לא יוכל לתת לך תשובה מוסמכת מדוייקת דרך האינטרנט, ואם הייתי במקומך, הייתי ניגשת לרופא שלי. אולי צליל תוכל לעזור לך יותר., מנסיונה הרב. אהובה