בטא
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צליל, להלן תוצאות בטא: 17.8 - 158 יום 12 לאחר החזרת עוברים 19.8 - 430 23.8 - 2614 26.8 - 5709 בהתחלה הבטא עלתה יפה, אפילו הוכפלה פי 2.5 ביומיים. בין הפעם האחרונה לזו שלפניה (הפרש של שלושה ימים) אפשר לראות שהעליה מתונה יותר . האם יש מקום לדאגה, או שיכול שקצב עליית הבטא משתנה ולא נשאר סטאטי? אודה לתשובתך.
שלום גלי ! אני לא רופאה ולא יודעת לענות תשובה מקצועית לשאלתך - כדאי לנסות פורום בו עונים רופאים. יש טבלה של ערכי בטא לפי שבועות (בקישורים של "הריון ולידה - אתרים ברשת"), והגיוני שההכפלה מפסיקה בשלב מסויים - אבל אני לא יודעת מתי זה קורה. הריון בריא ומוצלח !