אני חדשה בפורום ורציתי לדעת מה מומלץ למרוח על הפטמ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בכדי למנוע סדקים ופצעים בזמן ההנקה? האם שמן נבט חיטה מומלץ? שאלה נוספת - האם מותר להשתמש ב"סיינר פרוטאין" על מנת להגביר את החלב בזמן ההנקה? תודה מיכלי
שלום מיכלי ! יש פורומים להנקה - יש לאלן שיין פורום בדוקטורס, ויש פורום מצויין בתפוז. מומלץ לשאול גם שם. מנסיוני - סדקים נגרמים מתפיסה לא טובה של היונק. אם מקפידים על תפיסה נכונה - לא נוצרים שום סדקים, ולא צריך להיעזר במשחות. אם בכל זאת יש בעייה של סדק, מומלץ להשתמש רק בלנולין רפואי (אפשר לקנות בשילב - פיורילאן), ולא בשמן או במשחות שמכילות מרכיבים נוספים : אם שוטפים את המשחה לפני ההנקה, זה רק מחמיר את מצב הפיטמה, ואם לא שוטפים - התינוק בולע חלק מהחומרים שלא מותאמים למערכת העיכול הצעירה שלו. שמעתי על כל מיני תרופות להגברת החלב, אבל לא נפגשתי בשם שציינת, לכן אין לי תשובה לגביו. בהצלחה !