שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 13, שלשום עשיתי בדיקת שקיפות עורפית אצל הרופא שלי ויצא לי תשובה של 1:2500 , הרופא אמר לי שאני לא חייבת לעשות גם את בדיקות הדם, האם זה בסדר או שאני צריכה ללכת לעשות גם את בדיקת הדם היום? איפה אפשר לעשות את זה באזור ת"א ר"ג?
שלום לך ! את לא *חייבת* לעשות אף בדיקה, כולל שקיפות עורפית. בדיקת הדם מעלה את הדיוק של השקיפות העורפית - וזה שיקול שלך בלבד. אין לי כתובות, אבל מבצעים אותה בכל מעבדה - שם החלבון הנבדק הוא PAPA A. תנסי להתקשר למעבדות זר, אני מעריכה שהם ידעו לענות לך או להפנות הלאה. בהצלחה !