אלפי תודות לצליל וכל מי שעזר ותמך.
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תודה רבה לך צליל ולכל מי שעזר לי כאן בפורום והרגיע אותי ואת בן זוגי. ביצעתי את הבדיקה הביתית הבוקר והבדיקה הראתה תשובה שלילית, ז"א שאני לא בהריון תודה לאל. האם להיות בטוחים בבדיקה הזו צליל? ושוב תודה רבה לכם על כל התמיכה והעזרה.
שלום שירה ! יופי שעדכנת, וטוב שזו התוצאה. אם ביצעת את הבדיקה לפי ההוראות (ויש לך כבר איחור משמעותי) כל הסיכויים שהיא מדוייקת. עכשיו פני לרופא לבדוק מדוע המחזור מתעכב, ולהתאים לכם אמצעי מניעה כדי שלא תגיעו למצבים דומים גם בעתיד... בהצלחה !