עזרה דחופה!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש סיכוי גדול שאני בהריון, ורציתי לדעת באלו דרכים אפשר לבצע הפלה? איך עושים במידה וההריון הינו בחודש הראשון? האם זה כרוך באשפוז? שמעתי שישנה אפשרות ליטול כדורים מסויימים להפלה אז רציתי לדעת מה הסכום להפלה מסוג זה ואיזה הפלות ישנם לחודש הראשון להריון? בבקשה תפנו אותי למקום שעוזר ומטפל בנושא ההפלה במידה ויש מקום שעושים זאת בהתנדבות או עוזרים במימון . אני זקוקה לעזרה בבקשה.
שלום שרונה ! יש לך רשימה של מוקדי סיוע כאן : http://www.macom.org.il/abortion.asp גם הפסקת הריון ע"י כדורים דורשת נוהל של אישור, אבל ככל שתקדימי לפנות לייעוץ - התהליך יהיה פשוט יותר. בהצלחה !