שעות עבודה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עובדת בתחום שירות לקוחות ,העבודה ברובה בישיבה. המעסיק מחייב את העובדים כולל אותי שאני בהיריון בחודש הרביעי , לעבוד 11 שעות רצוף (משמרת של פעם בשבוע ולפעמים יותר) לאחרונה הופיעו כאבים בגב התחתון ובאזור הישבן והרגלים . האם זה קשור לעובדה שאני מבלה שעות רבות בעבודה בישיבה ? ומה מספר שעות העבודה שעל אישה בהריון לעבוד ?
שלום גלי ! נדמה לי שמרגע ההודעה למעסיק על ההריון, אסור להעסיק אותך בשעות נוספות. כדאי לך לבדוק את החוק בשני פורומים : "עובדות" של עו"ד מיה צחור, ו"זכויות בהריון" בסטארמד - שם מתנדבים של ויצ"ו עונים במהירות ובמקצועיות. בהצלחה !