תשובות חלבון עוברי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי היום תשובות ואני לחוצה כיוון שנאמר לי שהן גבוליות , אשמח לדעת האם תקין ואם לא מה לעשות , בנוסף הומלץ לי לבצע סקירה נרחבת מדוע? חשבתישבדיקת מי שפיר יכולה לשלול מומים.. גיל הריון לפי ו. אחרונה:16.4 שבועות גיל הריון לפיUS:17.4 התוצאות מתייחסות לשבוע הריון לפי ו.אחרונה- 16.4 חלבון עוברי-2.06( נאמר לי כי גבוה מהנורמה?!) גונדוטרופין שילייתי- 1.19 אסטריול- 1.16 הסיכון לפי גיל בלבד(אני בת 33.4) 1:492 הסיכון עפ"י גיל ותוצאות בדיקות1:6058 השקיפות שלי היא 0.6 מ"מ מה לעשות?
ציפי, לפי הבנתי , פענוח של בדיקות צריך להיעשות על ידי רופא. מציעה לך לפנות לפורום כאן - http://www.starmed.co.il/Forum/50 ראיתי שהיום ד"ר דניאל קוגלר עונה, בדרך כלל תוך זמן קצר. או/ו לכאן - ד"ר דוד מנקוטה מהדסה - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2307-14008,00.html אהובה