צהבת B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 7 להריון ובמסגרת בדיקות שערכו לי, בדקו גם hepatitis B התוצאות היו: hepatitis Bc Ab TOT 1.33 Negativ hepatitis Bs Ab 23. positive hepatitis Bs Ag 0.8 negative בעבר עברתי חיסון נגד צהבת אך לא השלמתי את הזריקה השלישית (הדחף) האם המשמעות שאני מחוסנת, ו/או האם יש סיבה לדאגה. תודה מראש
למודאגת שלום, כדי לקבל תשובה מוסמכת מרופא, אני ממליצה לך לפנות לפורום מחלות זיהומיות של ד"ר הלפרין, כאן בדוקטורס. אהובה
שלום למודאגת. במהלך השירות הלאומי שלי בבית חולים בירושלים קיבלנו סדרה של שלושה חיסונים אני- כמוך את השלישית לא קיבלתי. חלפו הימים הכרתי בחור (שהיום הוא בעלי) שסיפר לי שהוא חולה בהפטיטיס B והוא מעוניין בקשר ולכן עליי לפעול.... איני מחוסנת מאחר ויש צורך בשלושתם, התחסנתי מחדש,זה תהליך של חצי שנה, וברגע שהאם מחוסנת גם העובר כך הבנתי תבדקי אם תוכלי בהריונך להשלים את הסדרה. שיהיה טוב ובהצלחה.