שקיפות עורפית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום .. שאלה... אני נמצאת כרגע באמצע שבוע עשירי.. בעיקרון יש לי בדיקה אצל הרופא בשבוע 11 + 1 אני יודעת שאפשר לעשות כבר בדיקה של שקיפות עורפית.. מאחר ואני נמצאת בחו"ל והרופאים פה שוחטים מבחינה כספית כמובן.. חשבתי לדחות את הבדיקה בשבועיים לשבוע 13 +1 ואז גם אולי כבר נוכל לראות את מין העובר.. השאלה שלי היא.. האם זה לא יהיה מאוחר מדי לבצע את הבדיקה שקיפות עורפית? (עורכים אותה בין שבוע 10 - 13 או 14 ) אודה על תשובתכם המהירה...
שלום, אני לא רופאה . לפי פרופ' צלאל, שהוא מומחה לאולטראסאונד - בשבוע 10+ עד 13+ (הרצוי-שבוע 12) הנה: http://www.starmed.co.il/forum/msg/147341 לשמיעת דעה נוספת , כדאי שתפני לפורום אולטראסאונד כאן בדוקטורס - http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 ד"ר חזן נותן מענה בדרך כלל לאחר זמן קצר. אהובה