תחושת נימול-מנהרת שורש כף היד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בחודש החמישי להריוני, לפני כשבוע החלה תחושת נימול ביד שמאל בעיקר במעלה האצבעות. הבנתי כי התופעה מכונה מנהרת שורש כף היד ונובעת מסוג של בצקות (לחץ נוזלים) בכף היד. הבעיה היא שהתחושה מלווה כאב למשך כל היום באצבעות ובכניסיונות לכופף את האמצבעות (איני יכולה לצחצח שיניים ביד זו). שאלתי היא: האם התחושה נמשך כל ההריון האם ניתן להקל על התחושה באופן כלשהו (הרמת היד למעלה לא עוזרת) תודה על העזרה ריקי
שלום ריקי ! התופעה שאת מתארת אכן מאד מציקה. אני לא מכירה טיפול לבעייה - אבל אני לא רופאה... כדאי לפנות לרופא, אולי אפשר להיעזר בסד מיוחד או בתרופות שמותרות בהריון. וכשתקבלי תשובה - בבקשה תעדכני גם כאן ! בהצלחה !