כאבים בגב התחתון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהיריון בשבוע 13 לאחרונה הופיעו כאבים חזקים בצד שמאל בבטן כאבים שמקרינים לאגן , לגב התחתון , ולרגל שמאל . כמו כן קיימת תחושה של "נמלים" ברגל ,וחוסר תחושה . בבדיקת אולטראסאונד ההיריון תקין לחלוטין ולא נמצאו סימנים המעידים על בעיה כל שהיא עם העובר . כמו כן לא נמצא שום ממצא באחד האיברים האחרים בבטן . מה מקור הכאבים ? וחוסר התחושה . ומה ניתן לעשות . האם יש בדיקות מסוימות שצריך וניתן לעשותם בהיריון ?
שלום טלי ! אני לא מכירה מצב כזה, ומבינה שגם הרופאים שבדקו אותך לא מצאו הסבר לכאבים. אפשר להפנות את השאלה לפורומים אחרים בהם עונים רופאים (כאן אין רופא זמין), אולי מישהו מהם ידע לענות לך. בהצלחה !