ערכי בטא אחרי הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערכי הבטא 629 כ- שבוע וחצי לאחר הפלה בשאיבה של תאומים , האם זה מצב תקין ומה זה אומר לגבי ביוץ כלומר האם יתכן ביוץ כאשר ערך הבטא חיובי?
שלום לך ! אני לא רופאה, וכדאי להתייעץ עם רופא בשאלה כזו. הבטא יורדת בהדרגה לאחר הפסקת ההריון. הערך שלך נמוך, ואולי צריך בדיקה נוספת לוודא שהוא מתאפס, ואם זה לא קורה - צריך לוודא שלא נשארו שאריות מההריון ברחם (נדיר שזה קורה). ככל שידוע לי - אין ביוץ כל עוד הבטא חיובי, כמו שאין ביוץ בהריון, אבל זו לא תשובה מוסמכת. צליל.