ויטמין ברזל וחומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי בעיה לבלוע כדורים אני לוקחת חומצה פולית וברזל אני בחודש השמיני להריון וכתוצאה מהקושי לבלוע אני כל הזמן שוכחת לקחת זה יוצא שאני לוקחת יום כן יומיים לא ואין לזה שום ערך אני לא יודעת מה לעשות אם אפסיק לקחת את הויטמין אני מפחדת שיקרה משהו לעובר או לי כי גם ככה אני מרגישה חולשות ויש לי קצת סוכר גבוה מה עושים
Folic acid is mainly important before pregnancy AND at the first trimester, although most women take it trough all the pregnancy. Iron is very important especialy in the advanced month. especially if you feel weak. maybe you doctor can prescribe you with only iron peals. they might be smaller OR give the same prescription that are given to children (liquid iron) in higher dose. Targishi tov!
נועה שלום. יש מספר פתרונות קלים לבליעה לבעית המוגלובין נמוך: 1. Advance Iron Complex, Naturalis: זו כמוסה שאפשר לפתוח ולפזר בתוך יוגורט למשל. הספיגה מצויינת. 2. Floridex: סירופ ממיצוי צמחים אשר נחשב יעיל למטרה שלך. 3. כדאי לך לקרוא את המאמר "הריון לידה והנקה - בריאות באופן טבעי" באתר טבע-לי : http://www.adama.net/index/tevali-pregnancy אפשר לרכוש אצלנו את המוצרים 054-2017778. המשלוח חינם והמחירים מצויינים רועי