גקוזי ואמבטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בשבוע השמיני להריון שני, האם מותר לשבת בג'קוזי בשליש הראשון של ההריון ואמבטיות - האם מותר ???
שלום חן, אני מבקשת לציין שאני לא רופאה. ממה שקראתי ברשת, מתשובות של רופאים: הרופאים בדרך כלל ממליצים לא לשהות בג'קוזי או באמבטיה בתקופת ההריון. מאמר בנושא: http://www.starmed.co.il/News/1281 והנה תשובתה של ד"ר בינה סחר-כהן מבית החולים וולפסון - שימי לב: מודגשת שם ההמלצה להימנע משהייה בטמפרטורה חמה, לאורך כל תקופת ההריון .... http://www.starmed.co.il/Forum/?ForumID=50&Keywords=בריכות%20מינרלים%20למינהם אני ממליצה לך להתייעץ גם עם הרופא המטפל, על מנת לקבל תשובה מוסמכת נוספת . חוץ מזה, תוכלי לשאול רופאים נוספים באינטרנט, למשל את ד"ר דוד מנקוטה מהדסה בפורום שלו - http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-2307-14008,00.html וגם את הרופאים בפורומים לגינקולוגיה פה בדוקטורס. אהובה