הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אנו מנסים להרות 8 חודשים, פניתי לרופא הנשים אשר ביצע: 1. אולטרסאונד לאחר המחזור 2. דגימה מרירית הרחם - שם נמצאה רירית תקינה ונאמר לי שכמות הזרע נראית מספקת יש לציין שלא ביצעתי כל בדיקה נוספת וכי בעלי לא עבר בדיקת זרע, ובכל זאת הרופא שלח אותי לעוד 3 חודשי ניסיון. הנה עבר עוד חודש ולא נכנסנו להריון...ואני כבר ממש לחוצה האם הבדיקות מספיקות, האם קיימות בדיקות נוספות שיש לבצע? או פשוט להמשיך לחכות... לתשובתכן אודה
From Doctors answers to similar questions (you can search yourself), i've learned that it takes averagely 1 year to consive. AND they do not start looking for causes, before a year passses. so, take your time, enjoy your sex-life AND don't be preasured. also, so far your tests are good, i don't see a reason for you to get worried. You could also ask your question in forum poryut, though i am quite sure you'll get the same answer. Good Luck!