מתחילים לנסות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעלי ואני מעוניינים להתחיל לנסות להכנס להריון ויש לי שלוש שאללות בנושא: 1. מהן הבדיקות הגנטיות שאנו צריכים לעבור, איפה עושים אותן וכמה זמן זה לוקח? 2. האם אפשר לקחת חומצה פולית ביחד עם גלולות או שצריך להפסיק לקחת את הגלולות קודם כדי שזה יהיה אפקטיבי? 3. אילו עוד דברים אני צריכה לדעת ו/או לבדוק לפני שאני נכנסת להריון?
שלום "חדשה", כדאי לכם לקרוא כאן - מדריך לזוג המתחיל http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 לגבי חומצה פולית, המלצת משרד הבריאות - http://www.health.gov.il/units/eduction/catalog/polit.htm באתר משרד הבריאות תמצאו מידע אודות בדיקות גנטיות שאפשר לעשות. כל זה מידע כללי בלבד. הדבר החשוב ביותר - שיחה, יעוץ ובדיקה אצל גינקולוג, קבלת ההנחיות אודות כל מה שהנכם צריכים לעשות, בהתאם לנתונים הרפואיים שלכם, ההסטוריה הרפואית , הרקע האישי, גם בנוגע למוצא העדתי של כל אחד מכם וכו' ....... שיהיה בהצלחה, אהובה