ביוץ תחושה פיזית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, בהמשך לשאלתה של הילה מאתמול ולתשובותיכן, האם יתכן שאני מרגישה את ההרגשה שתארתן בערך 24 שעות? תודה מראש
שלום חגית ! לפי מה שאהובה כתבה - זה אפשרי. אצלי, וממה ששמעתי מחברות, מדובר על פרקי זמן קצרים יותר. נסי לאמת את התחושה ע"י הצלבה עם מעקב ביוץ בשיטות אחרות, ואז תדעי ! צליל.
חגית, אני יודעת שיש נשים שלא מרגישות כאב בזמן הביוץ בכלל, ואף פעם. במקרה שלי , בחלק מהמחזורים בלבד, סבלתי מכאב חזק יותר במשך חצי שעה עד שעה, ואחר כך כאב חלש יותר במשך מספר שעות בודדות בלבד.( לא מעבר לכך). אהובה