סימני מתיחה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! אני בתחילת ,אבל ממש בתחילת ההריון. רציתי לשאול האם מומלץ כבר מהתחלה למרוח שמנים,קרמים על איזור הבטן והאגן על מנת להקטין סימני מתיחה בעתיד. ואם אכן זה מועיל,מה מומלץ למרוח? תודה.
שלום לך ! כל הקרמים והשמנים אינם מונעים סימני מתיחה. מותר להשתמש בכל קרם שנעים לעור, שמקל על יובש וגירוי של העור, אבל מכיוון שסימני המתיחה נוצרים מבפנים, מגדילת הרחם, והקרם פועל מבחוץ - לרוב אין לו שום השפעה על סימני המתיחה. (אין דרך לדעת אם היו נוצרים יותר סימנים אם לא היית נעזרת בקרמים, אבל לא שמעתי ולו על מקרה אחד שבו לא נוצרו סימני מתיחה בזכות שימוש כזה). הריון קל ומוצלח !