גיל הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, ברצוני לדעת כיצד נספרים השבועות בהריון וכיצד מגיעים ל-40 שבועות? אם אני בשבוע 5- שבוע 5 ממתי? מהמחזור האחרון? מהביוץ? תודה מראש
סופרים את שבועות ההריון מהיום הראשון של המחזור האחרון (כי לא אצל כולן יודעים בודאות מתי היה הביוץ). ל 40 שבועות מגיעים כי יש חודשים שסופרים בהם יותר מ 4 שבועות (הראשום למשל הוא 6 שבועות). כאן http://www.laniado.org.il/obgyn/exel.html את יכולה להכניס את תאריך המחזור האחרון שלך ולקבל פרטים בדיוק מתי מתחלפף לך באופן אישי כל חודש וגם מתי לבצע כל בדיקה. גלית
שלום חגית ! הספירה היא מהיום הראשון של המחזור האחרון. אם תכנסי לקישור של "הריון ולידה - אתרים ברשת" , משמאל, תמצאי דפי מעקב אינטראקטיביים לפי השבועות. הריון קל ומוצלח !