ספר מומלץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום! יש לי שתי שאלות בנושא ההריון: 1.קיבלתי תשובת מעבדה: בטא 20525 . אינני יודעת באיזה שבוע אני ,רק היום גיליתי את העובדה שאני בהריון. מה אני יכולה להסיק מהתוצאה? הוסת האחרונה הייתה לפני כ-6 שבועות. 2. אני מחפשת ספר "מנחה" בנושא ההריון. האם תוכלו להמליץ עליו?-שם,שם המחבר והוצאה. תודה מראש. eia.
ספר: המדריך הישראלי להריון ולידה / ד"ר עמוס בר וטלי רוזין
שלום לך ! אני מצטרפת להמלצה על הספר. בדיקת הדם מראה שאת אכן בהריון. אי אפשר לדעת את גיל ההריון רק לפי הערך בבדיקה, אבל הערך בהחלט מתאים לגיל הריון של 6 שבועות. אם תקליקי על צילום המקלדת משמאל, תמצאי הפנייה לכמה אתרים שיתנו לך מידע : על רמות הבטא לפי שבוע ההריון, וכמה דפי מעקב אינטראקטיביים, בהם גם תמצאי מידע על התפתחות ההריון וגם על הבדיקות הנדרשות בכל שלב. מזל טוב להריון החדש, ובהצלחה !