גלאוקומה אצל העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בהריון ורציתי לדעת אם יש דרך לבדוק אם העובר סובל מגלאוקומה (לחץ בעין) או מעיוורון . במשפחתי הקרובה מחלות אלו קיימות , ואפילו מלידה. אודה על תשובה מהירה.
We have the same disease in my family. In a genetic consulation, they did not relate to this disease. My guess is that as for now, they don't have tools to check it OR it is too expenssive, or it is not coomn enough to be tested. The best thing for you to do might be to go to a genetic consulation AND raise your question there. Good Luck!