לחץ דם גבוה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע 35 ומצג העובר הינו עכוז בבדיקת מעקב אצל הרופא התגלו הערכים הבאים:93\148 הרופא ביקש שאהיה במעקב כל יומיים ואדווח לו כאשר הערכים יהיו גבוהים מ-140\90. האם ערכים אלו מעידים על משהו לא תקין ומה צריך לעשות במידה וזה ישאר כך?
שלום אור ! ערכים גבוהים של לחץ דם, במיוחד אם מתלווה אליהם גם חלבון בשתן, עלולים להעיד על התפתחות של רעלת הריון. אם הערכים יישארו ברמה הנוכחית, בוודאי יבקשו ממך מעקב צמוד אחריהם ובדיקות שתן תכופות. אם חלילה הערכים ימשיכו לעלות, או אם יופיעו כאבי ראש, או הבזקי אור מול העיניים - כדאי להגיע במהירות לבית החולים. לרעלת הריון אין טיפול - רק לידה. בשבוע שאת נמצאת בו אין סכנה לעובר בלידה מוקדמת, ולכן אם הסימנים יראו שמתפתחת רעלת - סביר להניח שיילדו אותך. בינתיים צריך רק להקפיד על מעקב לפי הוראות הרופא. בהצלחה !