סוכרת הריון-אני גבולית ומודאגת, אנא עזרתכם!
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בצעתי לפני כשבוע העמסת סוכר של 100 גרם ולהלן הערכים: בצום:65 אחרי שעה: 174 (מקסימום 180) אחרי שעתיים 151 (מקסימום 155) אחרי שלוש שעות 126 (מקסימום 140) הגבוליים הם אחרי שעה ואחרי שעתיים מאחר שאני גבולית, אך עדיין לא חורגת מהנורמה..אין לי מושג מה לעשות. הגניקולוג שלי לא התייחס לזה, ואני מפחדת שיש לי כן סכרת שלא מטופלת כראוי. מה עושים? יש לציין שאני לא גרה בארץ, והגניקולוג המקומי שלח אותי לעשות בדיקות דם של גלוקוז בדקירה מהאצבע פעמיים ביום שלשום, כל פעם שעתיים אחרי ארוחה. האם בדיקה כזו מספקת? אודה על ההתייחסות.
שלום חני ! אני לא רופאה, ולא התנסיתי בסכרת הריון. ידוע לי שההמלצות הן בעיקר תזונתיות - כדאי לבדוק אם יש דיאטנית שתסכים לתת לך תפריט מתאים, למרות שאת לא סכרתית ע"פ ההגדרה היבשה. אין בכך סכנה, ושינוי תזונה כזה יוכל להרגיע את חששותיך. דוגמה לתפריט במקרי סכרת הריון תוכלי לקרוא כאן : http://www.shechem.org/elon-moreh/ctavat3/ctavat3.html (בערך באמצע הקטע, זה מאמר מתוך עלון בנושאים שונים). בהצלחה !