פתיחת צוואר רחם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, גיסתי בשבוע ה-23 להריונה, עם תאומים, לאחר הפריה. מבדיקה שגרתית שעשתה, שלח אותה רופא הנשים לבית-חולים, עקב פתיחה של צוואר הרחם, לתפירה של הצוואר. הוא אמר לה שזה לא דבר שגרתי בשבועות הללו, על-אף שמדובר בתאומים. רציתי לדעת האם יש בזה סיכון כלשהו? האם הדבר החשוב הוא שהיא לא איבדה נוזלים או שהפתיחה של הצוואר מסכנת את העוברים בכל-זאת, גם אם תופרים את המקום? כמו-כן, רציתי לשאול מאיזה שבוע הלידה כבר בטוחה מבחינת ההתפתחות התקינה של העוברים?
שלום אסנת ! כדאי לך לקרוא כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles.asp?id=444&art_id=71 מנסיונם של הורים לפגים (אם גיסתך תלד לפני התל"מ, כדאי שתכיר את הפורום הזה). בהצלחה !