עקירה כירוגית בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מישהי מכן ביצעה עקירה כירוגית בזמן הריון? אני אתחיל השבוע חודש שמיני ובשבוע הבא אצטרך לעבור עקירה של שן. אני מפחדת מכך,אבל אני מרגישה שאסור לדחות,מהי דעתכן? אשמח לקבל תשובות.
שחר שלום, אני לא רופאה. תשובה של רופא שיניים - http://nana.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/Read/xFI/1006/xPG/15/xFT/7169/xFP/7223 המסר העיקרי - אם יש צורך, לקבל אישור גם מהרופא הגינקולוג העוקב אחר ההריון. בהצלחה, אהובה
בעצם, אני מבינה שזו התשובה שניתנה לך. אהובה