רכיבה על סוסים בזמן הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מותר לרכב על סוסים בזמן ההריון ? באיזה חודש מומלץ להפסיק לרכב?
רננה, אני לא רופאה. לדעתי , לא רצוי בכלל. למה שתקחי סיכונים מיותרים בהריון? ממליצה לך להתייעץ עם הרופא המטפל, וכדאי שתעדכני את הגולשות לאחר שתקבלי את תשובתו והתייחסותו לעניין.. אהובה
הרופא כמובן לא המליץ על כך אך אמר שאין משהו כתוב ודאי על נושא זה. אני רוכבת מקצועית וחלק נכבד מפרנסתי הוא מרכיבה על סוסים כך שלא מדובר בלקחת סיכון סתם מתוך הנאה. השאלה האם קיים סיכון ממשי, הסיכוי שאני אפול מסוס הוא קטן, אני תוהה רק לגבי עצם היותי על הסוס, הקפיצות, הטלטלות וכו'. תודה.