דלקת גרון בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שבוע 11 כבר יומיים שאני עם חום גבוה כאבי ראש וגרון חזקים. לקחתי אקמול רגיל והיום גם התחלתי רפאפן לשבוע. האם החום יכל להשפיע על העובר לרעה? והתרופה יש איזה שהוא סיכון אפילו פעוט בנטילתו? אודה על תשובתך.
שלום, אני לא רופאה. מידע לגבי rafapen : http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-1982-223,00.htm לפי מה שכתוב כאן, היא בטוחה בהריון. אני מאמינה שהרופא שנתן לך את התרופה, יודע שאת בהריון. חוות דעת רשמית נוספת תוכלי לקבל במרכז הטרטולוגי - פרופ' אורנוי , טלפון 02-6243663 02-6243669 ימים א-ה בשעות 9-15 הריון בריא, אהובה