האם אנטיביוטיקה יכולה להזיק להיריון בשליש הראשון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם אנטיביוטיקה יכולה לגרום לנזק בשליש הראשון להיריון? אני בת 30 +1 ומתכננת להיכנס להיריון, אין וודאות לכך שאני בהיריון כרגע, והתחלתי טיפול אנטיביוטי בגלל דלקת חריפה בגרון (קיבלתי מוקסיויט פורטה 500 mg), האם האנטיביוטיקה יכולה לשבש את כניסתי להיריון, ואם אני כבר בהיריון האם האנטיביוטיקה יכולה לגרום איזשהו נזק לעובר? אודה על תשובה.
שלום רחלי ! תשובה עקרונית - לפני כל תרופה שנוטלים בהריון צריך לבדוק עם הרופא ו/או אחד המכונים הטרטולוגיים. תשובה מיידית - אני לא רופאה, אבל זוכרת שקיבלתי מוקסיפן מס' פעמים בהריון, וכן בבדיקה במדריך התרופות (מתוך הרשימה של "הריון ולידה - אתרים ברשת, משמאל), התרופה בטוחה בהריון. רפואה שלמה !