כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום... אני בהריון בשבוע תשיעי וסובלת כבר כמה ימים מדקירות בבטן תחתונה.. לפעמים מתקשה לשבת בגלל הכאבים. אולטרסאונד שעשיתי לפני כשבוע יצא תקין. האם יש לי סיבה לחשוש מפני הפלה? מה יכולה להיות הסיבה לכאבים? ומה כדאי לעשות?
שלום מיכל ! אם הבדיקות תקינות, ואין דימום - כנראה שהכאב נובע מהתמתחות הרחם, ולא מרמז על הפלה, חלילה. יכול להיות שיש איזו הידבקות באיזור, שגורמת לכאבים יותר חזקים מהרגיל. הדבר היחיד שניתן לעשות בשלב זה הוא מעקב אצל הרופא, כמו שעשית. בהצלחה !