חומצה פולית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני ובעלי בניסיונות להכנס להריון, אמש קניתי בבית מרקחת חומצה פולית 0.400 מ"ג 60 כדורים, על פי הרוקח אין צורך במרשם, על פי נשים פה בפורום זה מומלץ עד תום הטרימסטר של ההריון, בעלי מאוד דואג בעניין זה על כן אבקש תגובת רופא לגבי כדאיות נטילת החומצה. בתודה מראש.
שלום הילה ! אין כאן רופא, אבל תוכלי לחפש את ההמלצות לגבי חומצה פולית של משרד הבריאות בתשובות קודמות בנושא. בכל מקרה - מדובר בויטמין, שהגוף מפריש את העודפים שלו (אם יש), ולכן אין כל חשש למינון יתר. מומלץ לקחת חומצה פולית 3 חודשים לפני הריון מתוכנן, ולהמשיך גם אחרי הלידה. בהצלחה !
בבקשה המלצות משרד הבריאות - http://www.health.gov.il/units/eduction/catalog/polit.htm אהובה