איקקלומין/ארגסט/אגיסטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 45.5 מטופלת באיקקלומין 1 ליום 5 ימים, ביום 22, לא היה ביוץ פרוגסטרון נמוך. הרופא רשם ארגסט, לא יצא לפועל ולא נלקח ארגסט היום ה 37, היש טעם לקחת ארגסט אולי בינתיים היה ביוץ ואלי הריון???? בנוסף היה שימוש בימים האחרונים של פתיליות אגיסטן. אודה עבור התשובה
צלילה, כדאי שתפני בשאלתך לד"ר דניאל זיידמן בפורום פריון האשה והפרייה חוץ גופית, כאן באתר דוקטורס. http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/246 אהובה