משקל עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני בת 25 וסכרתית מזה כשנתיים. מאוזנת בדר"כ. כרגע אני בשבועות הראשונים להריוני הראשון. אם אני מאוזנת ואשמור על דיאטה משקל העובר יהיה ממוצע (עד 4 ק"ג) או שבהכרח גבוה כמו שבדר"כ אצל סכרתיות? אני מאוד חוששת מסיבוכים בהריון ובלידה כתוצאה ממשקל העובר...
שלום סיגל ! אני לא רופאה, אבל יש לי חברה סכרתית (מאוזנת). היא ילדה תינוקת במשקל של 2.500 ק"ג בערך, ז"א אפילו קטנה מהממוצע. לפי מה שידוע לי, רק אם הסכרת לא מאוזנת התינוק נולד במשקל גבוה מאד, וסכרת מאוזנת לא אמורה להשפיע על משקל העובר. אני מציעה שתשאלי את הרופא המטפל את כל השאלות בפגישה הקרובה, כדי לקבל תשובה מקצועית ומותאמת למצבך האישי. הריון קל ומוצלח !
תודה רבה!