קולסטרום
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם קולסטרום יכול להוות סמן להריון, או שמא מדובר בשאריות מהריון קודם (חלפו שנתיים מאז הפסקתי להניק).
שלום נעמי ! למיטב ידיעתי קולוסטרום מתחיל להיווצר רק בשליש השני של ההריון, ודאי לא עוד לפני שיש איחור במחזור. "שאריות" מהנקה שהסתיימה לפני שנתיים - לא נשמע לי סביר, ובוודאי לא בצורה של קולוסטרום. אם את רואה הפרשה כלשהי מהפיטמה, כדאי לגשת לרופא בהקדם ולברר במה מדובר, כי באופו רגיל לא אמורה להיות שום הפרשה כזו מלבד בעת ההריון. בהצלחה !