אי וודאות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני והחבר שלי קיימנו יחסי מין ללא חדירה וללא אמצעי מניעה לא גלולות, לא קונדום וכד'. והוא הגיע לסיפוק ושפך קרוב לאיבר המין שלי איחרתי במחזור ולכן ביצעתי בדיקת הריון ביתית... בבדיקת ההריון קיבלתי תוצאה שלילית!!! אך אני עדיין מאחרת במחזור (כמעט שבועיים) ואני מודאגת! האם יכול להיות שאני בהריון והבדיקה הייתה לא נכונה? אבקש תשובה בהקדם... תודה מראש יעל בת 18
הי יעל, בדיקת דם היא הבדיקה המדוייקת ביותר. עם זאת, גם הבדיקות הביתיות הן אמינות. לכן, עד שתגשי לבצע בדיקת דם, הייתי ממליצה לך לערוך בדיקה ביתית נוספת (אולי של חברה אחרת). חוץ מזה, ייתכן שהאיחור במחזור נובע מתחושת הלחץ. בהצלחה.
האם קולסטרום יכול להיות סמן להריון (או שמ מדובר על שאריות מהריון קודם (חלפו למעלה משנתיים מאז הפסקתי להניק).